Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Vad är dealen?

Av Jossan - 28 september 2007 08:19

(Alla män som tänker läsa detta inlägg varnas att hoppa över det eftersom ni ändå inte kommer att förstå mitt dilema)


Alla dessa medlems, klubbkort och V.I.P-kort man (jag) har gör mig galen!

Först fick jag köpa en stooor plånbok med många fack för dessa kort så att jag alltid skulle kunna ha dem med mig.

Sen kom jag ju på att den stooora plånboken inte går ner i min handväska, så då var jag ju tvungen att köpa en stooor handväska.

Efter det kom jag på att det var på tok för jobbigt att ha med sig den stooora väskan när man ska gå ut ock "klubba" (alltså dansa, inte klubba ner folk med järnrör).

Så då köpte jag en mindre partyväska och som ni redan har förstått så kunde jag ju inte använda den stooora plånboken i den väskan, utan jag var då tvungen att köpa en mindre plånbok får plats i den lilla väskan.


Nu borde väl allt vara frid och fröjd eller hur?

Men icke!

För att slippa flytta alla kort mellan de olika plånböckerna så använder jag därför nu endast den lilla plånboken och eftersom alla korten inte får  i den lilla plånboken har jag tagit ut alla de kort som jag inte använder regelbundet.

Nu uppstår dock problemet att jag ALDRIG har rätt kort med mig över huvudtaget. Hur kan man annars förklara att jag endast har handlat på H&M

för 67:50 det senaste halvåret? Jag menar, för de pengarna får man inte ens en topp för!

V.I.P-kortet till Klubb Plysch, där jag inte har varit sedan jag skaffade kortet för snart ett år sen, ligger troget i plånboken.


Jag bara undrar vad är dealen?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 22 maj 2008 09:50

Hej hej! Tack, ni som har saknat mig. Men just nu känns det som om den här bloggen har gjort sitt. Det har varit en rolig tid att skriva och jag kan fortfarande läsa om vissa inlägg och skratta. Det är inte helt osannolikt att jag kommer att start...

Av Jossan - 29 april 2008 17:15

Jag har hållt mig undan "bloggvärlden" ett litet tag. Inom loppet av en kort period blev min äldsta väninnans mamma och även min brorson svårt sjuka. Jag kände att jag varken hade ork eller vilja att blogga.  Min värld och mina "bekymmer" kändes hel...

Av Jossan - 11 april 2008 12:02

Känns inte längre meningsfullt att blogga.......

Av Jossan - 10 april 2008 12:10

Just nu känner jag mig osynlig och inte värd ett skit. Åter igen en arbetsgivare som struntat i att meddela mig om jag fått tjänsten eller ej fastän jag varit på intervju och blivit lovad att de skulle höra av sig.   Sedan ligger min älskade brorson ...

Av Jossan - 28 mars 2008 12:08

Följande stod idag att läsa på Aftonbladet.se angående det uppmärksammade fallet "Louise". "Pappan i Vetlanda dömdes till rättspsykiatrisk vård för hundratals samlag med sin minderåriga dotter. Nu har kommunen beslutat att pappan även i fortsättning...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards