Alla inlägg under januari 2007

Av Jossan - 23 januari 2007 11:46

De ringde just från den lilla kommunen där jag sökt jobb."Ville bara meddela att det drar ut på tiden lite. Som det ser ut just nu så står det mellan dig och en annan. Du fick jättefina rekommendationer från Skumby"*Ugh*Blev genast nervös igen.

Av Jossan - 23 januari 2007 11:11

Fick just ett mail från "Chokladfabriken", som jag har gnällt på i föregående inlägg. "Klart att du ska få ett medlemskort, fyll bara i nedstående uppgifter..blablabla...."Nu funderar jag: Ska jag skaffa mig ett medlemskort på det här stället, dit jag troligen inte kommer att gå igen, bara för att kunna flasha med kortet och känna mig lite speciell? (eftersom de snart endast kommer att släppa in medlemmar)Hur ytlig kan/får man bli? Jag vet jag vet....jag är störd.

Av Jossan - 23 januari 2007 09:41

Det måste helt enkelt vara 30 års krisen som spökar.Satt och kollade på Guldbaggegalan igår.Tyckte helt plötsligt att Gustav Skarsgård såg otroligt snygg ut i filmen "Förortsungar". *Lammkött* killen är ju inte mer än 26...

Av Jossan - 23 januari 2007 09:36

Idag är det en jättevacker vinterdag. Snö, kallt om nosen och soligt. Tycker faktiskt att det är riktigt mysigt. (Måste vara solen som påverkar mig)"Det ryker ur munnarna på folk", som Dynamit Harry sa i en film.Känner mig med ens inte lika flygrädd.

Av Jossan - 23 januari 2007 09:33

The passenger - Iggy PopI am the passenger and I ride and I rideI ride through the city's backsidesI see the stars come out of the skyYeah, the bright and hollow skyYou know it looks so good tonight

Av Jossan - 23 januari 2007 09:32

Läste i morse i Sydsvenskan att hela Falsterbos golfbana ligger under vatten.*hahaha**stackars golfare*

Av Jossan - 22 januari 2007 14:27

Nu ska jag plumsa ut i snön i mina gympadojor....Fattar inte varför jag inte tog stövlarna idag. *fan*Inte vågar jag cykla i heller eftersom jag är så klantig kommer jag bergis att trilla. Och bryta ett ben nu innan "semestern" vill jag juh inte göra.Nåja, "hasta kvasta" iväg till gymet!

Av Jossan - 22 januari 2007 13:48

Är du tankspridd?Mitt resultat: Du är tankspridd, men kan bli bättre på det. Släpp lös din kreativitet och njut av livet, men var beredd på reaktioner från omgivningen.

Ovido - Quiz & Flashcards