Alla inlägg under mars 2007

Av Jossan - 5 mars 2007 22:15

WEEPING WILLOWSKB Lördag 14 aprilMåste dit or I´ll go bananas!

Av Jossan - 5 mars 2007 21:39

Herregud vad man kan hitta knasiga saker på nätet!Här är en 5 minuter lång analys av David Bowies tänder.

Av Jossan - 5 mars 2007 21:24

I bland fastnar jag framför datorn och kollar en massa musikvideos. Nu när MTV endast spelar kass musik så får man leta efter bra musik elsewhere.Kunde inte ha sagt det bättre än Nine Inch Nails & David Bowie: I´m afraid of AmericansDessutom är Bowie väldigt hot i videon....fast å andra sidan är han ju alltid det.

Av Jossan - 5 mars 2007 20:05

Sedan i söndags har jag haft låten "You don´t know me" med Ray Charles på huvudet. I söndags när det var såååå fint väder ute gick jag till mitt smultronställe. Det är en plats som är omgiven av vallar eller kullar och i dessa kullar finns det högtalare som spelar skön musik som Ray Charles, Katie Melua osv. I mitten finns det även en grillplats. Det är inte så många som har hittat dit, eller rättare sagt där brukar aldrig vara någon där när jag har kommit dit i alla fall.Även i söndags var jag ensam där. Satte mig i gräset och njöt av solen och lyssnade på Ray Charles. Ibland har man stunder man önskar aldrig tog slut. You don´t know meYou give your hand to meAnd then you say, "Hello."And I can hardly speakMy heart is beating so.And anyone can tellYou think you know me wellBut you don't know me.No you don't know the oneWho dreams of you at nightAnd longs to kiss your lipsAnd longs to hold you tight.To you I'm just a friendThat's all I've ever beenYou don't know me

Av Jossan - 5 mars 2007 10:18

Oh my god! Någon har kommit in på min blogg via en annan blogg som handlar om, hör och häpna: Spanking! Måste genast kolla om det finns fler pervertioner länkade till mig. I rent studiesyfte alltså.Har ju trots allt 20 p i sexologi!

Av Jossan - 5 mars 2007 09:35

Ojojoj.Sjuksköterskan som jag råkade i konflikt med i fredags var precis inne på mitt rum och bad om ursäkt.Han sa att allt varit hans fel och att han kände sig jättedum. Han sa även att han visste att jag gjorde mitt bästa utifrån mina begränsade förutsättningar här på avdelningen.Just nu känns det väldigt bra.

Av Jossan - 5 mars 2007 09:18

På onsdag firar synthklubben Spacelab 4 år. Kom och fira! Spacelab på VinylbarenGå sedan till Metro njut av Richard Lindgrens stämma.

Av Jossan - 4 mars 2007 15:22

I gårkväll var jag hemma hos en väninna, flygvärdinnan.Hon är verkligen urtypen för en flygvärdinna, i alla fall rent utseendemässigt. Vädligt vacker, alltid solbränd, går jämt i märkeskläder och har enbart Gucci väskor hängandes från armen. Sen att hon är grov i mun som en sjöman gör det hela bara festligare.I förra veckan frågade hon mig om jag ville komma och kolla på lite kläder som hon hade rensat ur sin garderob, för att se om det fanns något som jag ville ha eftersom hon tyckte att det var synd att slänga dem. I går kom jag så över för att dricka lite vin och gå igenom klädkassarna. Oj, så mycket fint jag hittade! Jag kommer inte att behöva köpa fler kläder i år. Hon hade på sig ett par jättefina skor som jag kommenterade och då sa hon:"Ja, jag har ett par precis likadana till. Jag orkade bara inte klacka om dem så jag köpte istället ett par nya. Du kan få det andra paret om du vill..." Ja, har man för mycket pengar så har man....Hennes söta vän Daniel och hans pojkvän kom också förbi. Även trevliga Erik tittade in.Helt plötsligt ville Daniel fixa till min frisyr, vilket jag tyckte var superkul. Fram med hårnålar, spray och fön och vips så hade jag någon hög frisyr á la 50-tal. Attans att jag inte hade någon kamera! "Har man en hög frisyr så måste även sminket gå uppåt", sa Daniel, varpå det ryktes fram en massa smink och jag fick på så vis en total make-over. Snygg blev jag i alla fall! Första anhalten blev någon nyöppnad bar där vi fick gratis drinkar. Måste vara år och dar sen jag drack en Pina Colada. Kändes lite mal place att göra det i ett kallt Malmö. Sen drog vi till Plysch och trängdes med Malmös alla brats. Usch vad osexigt! Enda anledningen till att man går till Plysch är att de kan sina drinkar och att lokalerna är väldigt trevliga. Fast människorna där är bara bleka kopior av varandra. Det kändes härligt att "stå ut" bland dem i min fiiina grå ballongkjols-klänning från Vero Moda, i min snygga frysyr och hallonröda läppar!Kvällen avslutades med inköp av natta-mat, ostburgare o pommes med hem + en dyr taxiresa. Men, men så kom man oxå helskinnad hem!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards