Alla inlägg under mars 2007

Av Jossan - 15 mars 2007 09:16

.....jag vill ha en fet hamburgare med pommes - NU!

Av Jossan - 15 mars 2007 09:12

1. Hålla mig inne på rummet så mycket som möjligt2. Jobba så lite som möjligt3. Hålla mig vakenHur i hela friden kan mitt hår lukta rök?

Av Jossan - 15 mars 2007 09:07

....så har jag och flygvärdinnan bestämt att vi ska åka på sommarsemester ihop.....och gärna en weekendtrip till New York. Dit en av mina vänner för övrigt åker idag på två veckors semester *gggrr*Hmmm...har ett svagt minne av att jag igår bestämde med en av de söta pojkarna att jag skulle följa med till Prag i morgon för att fira hans födelsedag. Jaja, c´est la vie

Av Jossan - 15 mars 2007 09:03

Nu när det är 100 personer som har röstat på min fråga: Fick du som barn ibland sitta och vänta på kompisens rum när han/hon åt middag med sin familj?Så tänker jag redovisa resultatet:91 personer har svarat JA och 9 personer har svarat NEJ.Alltså, många av oss fick som barn sitta och vänta på kompisens rum medan han/hon åt middag med sin familj.

Av Jossan - 15 mars 2007 08:59

Ajoj, följande är ingen bra komination:Nattklubb som har gratis inträde mitt i veckan och söta pojkar i sällskapet.

Av Jossan - 14 mars 2007 14:27

Tori Amos cover på Nirvanas "Smells like teenspirit" are to kill for!

Av Jossan - 14 mars 2007 12:41

Att homosexuella män inte får bli blodgivare! Hur kan man rent juridiskt försvara detta? Är det inte diskriminering på hög nivå? Män som har sex med andra män får tydligen inte vara blodgivare eftersom risken för HIV/AIDS anses vara mycket större i den gruppen. Detta var en regel som inrättades när hela AIDS-frågan var som störst. (Att heterosexuella kvinnor och män ligger runt bryr sig tydligen ingen om.)Jag tycker att detta är en förlegad och stigmatiserande syn! Det ska väl för fan inte handla om sexuell läggning utan om man har blod som är rent eller ej?! Andra som inte får ge blodNågon som...• Har injicerat narkotika, anabola steroider, tillväxthormon eller något annat preparat, om det inte har skett inom sjukvården.• Haft samlag i utbyte mot pengar, droger eller annan ersättning.• Vuxit upp eller levt mer än tre år där Chagas sjukdom finns (i Syd- och Mellanamerika).• Är eller har varit smittad med gulsot (hepatit B eller C), HIV eller HTLV I+II.• Har haft vissa tropiska sjukdomar, till exempel Malaria och Chagas sjukdom.• Är gravid.Källa: Geblod.nu

Av Jossan - 14 mars 2007 12:39

Aha! En kollega kom precis in i luchrummet med den nye tim-vikarien. Ojsan, vilken hottie! *grrr* Det är ju typiskt nu när jag snart ska sluta, att det börjar någon sötis som man kan vila ögonen på ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards