Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Jossan - 1 februari 2007 21:46

Vad är egentligen uppe med låtar som "It´s raining men", "Fame", "I will survive", I`m so excited" ????Inte fan vet jag men likt var jävla gång de spelas så är jag uppe och skuttar omkring på dansgolvet. I går var en sådan kväll. Dj:n på Centiliter och Gram måste ha fått tokfnatt. Han spelade bara sådana låtar plus lite motown - alltså perfekt dansmusik om man är lite dragen. Jag o mina två vapendragare ägde dansgolvet (enligt oss själva).Idag frågade min ena vapendragare ifall jag hade varit med på Centiliter och Gram. Hrm.....nåja, jag hade i alla fall kul och minns allt!

Av Jossan - 1 februari 2007 21:34

....att snart så närmar sig dejten med "Greven" (alltså blind-daten jag pratat om tidigare). *hihi*Hörde något ryktas om ett cocktailparty dit jag skulle bli bjuden. "Greven" och några kompisar har tydligen renoverat en stor sekelskiftslägenhet, där de nu tänkte ha ett cocktailparty/housewarming party. *Spännande värre*

Av Jossan - 1 februari 2007 21:32

I kväll orkade jag bara bränna The Sounds, The Radio dept., Joseph Arthur och 2 x David Gray. (Tack Richard!!!)Nu ska jag gå och nanna....måste ta igen de timmar sömn jag missade i går. *puss*

Av Jossan - 1 februari 2007 21:12

1. En statement t-shirt
2. Skinnstövlar (300:-)
3. Parfym o Juciy tubes (som jag är beroende av)
4. En fin kalender med siameskatter (favvo katt)
5. Mörk Bacardi (så jag kan göra Cuba Libre) Becherovka (Tjeckiens nationalsnaps) och mörk öl.

(+ 3 tröjor från MANGO som jag inte har fotograferat)

Av Jossan - 1 februari 2007 20:13

Alltså det här med kärlek och förälskelser är konstiga saker.Hur mycket man än vill ha någon att älska/vara kär i så är man ändå så himla rädd för att bli förälskad(läs man=jag).Jag är rädd för att inte bli "förälskad tillbaka". Jag är rädd för att ge bort mitt hjärta till någon som inte vill ha det. Jag är rädd för att verka för intresserad eller verka ointresserad. Jag är rädd för att hoppas för mycket.Mitt lilla hjärta, varför måste du banka och bulta så? Dagens ledmotiv: David Gray "This Years Love"If you love me got to know for sure Cos it takes something more this time Than sweet sweet lies Before I open up my arms and fall Losing all control Every dream inside my soul And when you kiss me On that midnight street Sweep me off my feet Singing ain't this life so sweet This years love had better last

Av Jossan - 1 februari 2007 15:44

Nu ska jag gå på en intervju till en anställning som servitris på en fiiinare nattklubb i stan. Vet inte riktigt varför jag sökte tjänsten. Eller jo. Dels för att jag faktiskt saknar pulsen som finns i restaurangbranschen och dels för att jag just nu behöver ett extrajobb. Hade varit roligt att kunna stoppa undan lite pengar till en sommarsemester eller liknande. Vi får se vad som händer. Det är inte ens säkert att jag kan jobba där om jag får något av de andra jobben som jag sökt. Nåja, man ska försöka att hålla så många dörrar öppna som möjligt!

Av Jossan - 1 februari 2007 12:50

Tjohoo!Nu drar "Dr Rock" igång med sina kvällar på St:Gertrud igen.

Av Jossan - 1 februari 2007 12:08

Åååååhhhh!Är det så här det är att bli gammal? Är första tecknet att man inte längre fattar hur en simpel telefon fungerar?Vi har fått utbytt alla telefoner på kliniken till ngn hightech siemens. Jag fattar absolut ingenting! För det första kommer det ingen kopplingston, utan man ska precis som på en mobil slå numret först och sen trycka på "den gröna luren".Nu är det tydligen någon som har ringt mig för där är ett litet brev i displayen plus att en röd lampa lyser. Nu kan jag bara inte få bort det och jag håller på att bli galen på den blinkande lampan. Dessutom fungerar inte min röstbrevlåda. *aaauuugghhh* dessa tekniska prylar. Vad är det egentligen för fel på en helt vanlig knapptelefon och telefonsvarare? Nääää...det fina i kråksången är att telefonen fungerar i HELA region skåne. Alltså, jag kan ta med mig telefonen tíll Lund eller Hässleholm om jag vill och den går fortfarande att ringa med. *sååå bra* Hrm...trodde att det var därför man hade mobiltelefon eller sökare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards