Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Jossan - 23 februari 2007 13:02

Veckans skallning går helt utan överraskning till fenomenet Britney Spears.Ärligt talat, vad sysslar tjejen med?- Gifter sig med bästa vännen i Las Vegas och skiljer sig några timmar senare- Gifter sig med en riktig slacker och skaffar två barn med honom- Kastar ut slacker och skiljer sig- Blir bästa polare med Paris Hilton och festar hejdlöst- Åker in och ut från rehab- Rakar av sig allt hår- Skallar paparazzi-fotograferJag brukar verkligen inte dömma folk efter hur de lever, det är upp till var och en. Folk har säkert en hel del synpunkter på mitt leverne de senaste månaderna. Men har man barn och dessutom är en mycket känd person så får man försöka att tänka på vad man gör. Det kanske vore bättre om fröken Spears spenderade lite mer tid med sina ungar istället för att springa om troslös på nattklubbar. Fast å andra sidan, vad vet jag? (Vet ju bara det som rapporteras genom media och det ska man ta med en nypa salt.)

Av Jossan - 23 februari 2007 12:58

Skulle beställa de snygga leopardmönstrade sling-back skorna från Ellos, men de finns bara kvar i strl 40 o 41.*piss*Fast jag har å andra sidan hittat ett par leopardmönstrade pumps på Wedins skor som är nedsatta till 299:-De har funnits där nu i nästan två veckor. Har jag tur kommer de att sätta ner de till "halva rea priset" och i så fall slår jag till!Ska gå dit och kolla på måndag. (Inte för att 299:- är dyrt utan för att det är roligt att göra ett klipp)

Av Jossan - 23 februari 2007 12:50

Metallica till Stockholm stadium den 12 juli!Någon som hänger på?

Av Jossan - 23 februari 2007 10:31

Citat av Darin:"Jag är bättre än någonsin" Muahhhaa

Av Jossan - 23 februari 2007 10:03

Min ihärdighet igår verkar ha gett resultat!Socialtjänsten har nu ändrat sig och tycker inte heller längre att det är lämpligt att placera barnet hos sin förälder som är misstänkt för att ha misshandlat barnet, så väl psykiskt som fysiskt. De letar för fullt efter något jourhem eller liknande.*jippie*Det hjälper ibland att bränna dem i röva med gaslampan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards