Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Jossan - 16 februari 2007 14:30

Har heft en riktigt trevlig dag på jobb.Har suttit tillsammans med arbetskamrat M och några pstienter och spelat gitarr och sjungit. *mysigt*Nästan så att man inte vill gå hem!Nu ska jag i alla fall i väg o träna, ska se om jag kan släpa med mig min väninna. Eventuellt blir det After Work efter träningen.Ciao!

Av Jossan - 16 februari 2007 10:54

Hrmm....arbetskamraten som skulle fixa blinddate till mig går omkring i korridoren och flinar. *gillar det inte riktigt*Han undrade vad jag har för planer i helgen....tydligen hade "Greven" frågat honom när jag slutar idag. Jag frågade arbetskamraten om det var så att jag skulle spärra lördagen för övriga aktiviteter och han svarade bara:"Ha mobilen på".Fan, jag tänker minsann inte sitta och vänta på att ännu en grabb ska ringa mig. Har jag inte hört något i kväll så ska jag minsann se till att vara upptagen i morgonkväll. *Man är väl en diva*

Av Jossan - 16 februari 2007 10:19

En av mina väninnor hade förr en blogg som hon kallade för "Dagens skallning". Jag tänkte ta över konceptet och försöka att införa en "Veckans skallning" som stående punkt här i verkligheten.Veckans skallning går denna gång till kålhuvudet Ingwar Blomster, rektor på Särlaskolan i Borås.Tjejerna på skolan blir utsatta för tafsande händer på brösten. Och mellan benen. Kränkande könsord.Men rektorn tycker att det är flickornas eget fel."– De kan vara utmanande klädda, hänger om halsen på pojkarna, säger att de älskar dem och allt möjligt fast de egentligen inte menar det. Det är flickornas behov av att bli sedda. Om hon inte beter sig felaktigt så kan hon vara trygg." (Han menar att tjejerna måste anpassa sig om de vill känna sig trygga.)Vidare säger han också:" – Vi har pojkar som inte vet var gränserna går. Att tjejerna utmanar killarna, bland annat genom sina kläder, är en del av problemet. Och deras olika kulturella bakgrund. – Flickorna vet inte heller alltid var gränserna går. I en del kulturer finns det kvinnor man roar sig med och andra man gifter sig med."Vilken härlig kvinnosyn!

Av Jossan - 16 februari 2007 10:17

Sveptes igår kväll med av en väninnas entusiasm för helgon.netBlev lovad en massa hårdrockare och diskussionsforum.Så nu finns Jossan även där. *hoppas springa på en snäll Tommy Lee*

Av Jossan - 16 februari 2007 08:58

Ylllll! Jag vill oxå vara prinsessa! Denna klänning säljs på blocket....jag vill ha! Undrar om den går hem på KB?

Av Jossan - 16 februari 2007 08:49

Jippie!I morse behövde jag inte använda några cykellampor när jag cyklade till jobb! Äntligen är våren påväg!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards