Alla inlägg den 26 februari 2007

Av Jossan - 26 februari 2007 10:29

....va fan!Timbuktus konsert på lördagen är slutsåld....får se om jag får med mig någon att gå på söndagen då....Måste lära mig att vara ute i bättre tid - jag missar ju Mando Diao på lördag oxå eftersom även den konserten är slutsåld.*suck**pust**stön**stånk*

Av Jossan - 26 februari 2007 10:16

Ok, för att reparera skadan har jag nu istället bokat biljett till Rickie Lee Jones den 26 april.Tror bestämt att jag även ska boka Timbuktu den 17 mars. *sniff*Känns lite bättre nu.

Av Jossan - 26 februari 2007 09:47

Aaarrggghhhuuu!!!Jag fick ingen biljett till Metallica.Blev utkastad ur bokningssystemet två gånger. Hade kommit så långt att jag till och med kunde välja vilken biljett jag ville ha. Jahapp...då får man väl köpa en på blocket för dubbla priset. *grr*

Av Jossan - 26 februari 2007 09:11

Ojsan!Läser på Aftonbladets hemsida att sex av spelarna i Malmö Redhawks försökte att dränka sina sorger på Etagé i lördags efter förlusten mot Linköping.Tydligen hamnade en av spelarna i bråk med någon på dansgolvet.(OBS! Det var inte med mig!) Nåja, vi såg varken till bråk eller hockeyspelare på hela kvällen.

Av Jossan - 26 februari 2007 08:53

Lönedagen är nog den dag som jag tycker bäst om i hela månaden. Jag tycker om att betala av mina räkningar, missförstå mig rätt, jag hade hellre gjort av med pengarna på shopping men jag tycker om att göra rätt för mig. Det är en skön känsla att kunna betala för sitt eget boende.Jag sätter en stolthet i det. Det är mitt kämpande med studier och jobb på andra orter som gör att jag idag kan bo och leva bra. Visst klagar jag varje månad att jag har för lite pengar över när räkningarna är betalda och ibland sticker föräldrarna till mig några hundralappar.En fördel med mitt nya jobb är i alla fall att det är heltid och att jag kommer att få lite mer pengar i plånboken.Fast då kommer jag istället att klaga på min resväg och att jag aldrig hinner träna.Hur man än gör har man röva bak!:)

Av Jossan - 26 februari 2007 08:48

....i bokningskö på ticnets hemsida.Har fått för mig att köpa biljett till Metallicas konsert i Stockholm den 12 juli.Har ingen att gå med än så länge men jag tänker att det ordnar säkert upp sig längre fram.Annars får jag väl alltid skutta dit själv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards