Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Jossan - 4 februari 2007 11:09

Råkade kasta ett öga på melodifestivalen igår. Såg snabbgenomgången av låtarna innan röstningen. Herregud vilka kassa låtar! Elin Letho (eller vad hon nu heter) hennes framträdande var ju en total ripoff från Madonnas förra turné. Svarta tighta kläder, höga stövlar, hög hatt, tror till och med att hon hade kopierat ridpiskan oxå. Tråkigt!Tommy Nilsson lät som han alltid gjort, fast sämre, Uno & Idde (som jag hade höga förväntningar på) lät som om de sjöng i någon kyrkokör. Å vad fan hade hon på sig? Herregud, det är ju så att man till och med saknar Shirly Clamp!

Av Jossan - 4 februari 2007 11:00

Jag drömde något helt knäppt i natt. Tyvärr var det så verkligt så att jag var tvungen att tänka efter i morse så att det verkligen inte hade hänt.Jag drömde att jag träffade mitt ex och att vi hamnade i säng. Morgonen efter det tänkte jag (i drömmen!!) att hur ska jag kunna skriva om detta på bloggen! Hur ska jag formulera det? Och att de som läser min blogg kommer att tycka att jag är knäpp som går till sängs med exet. Alltså till och med i mina drömmar finns nu bloggen med som ett inslag. Kanske borde blogga lite mindre?

Av Jossan - 4 februari 2007 10:54

Har ännu inte ätit frukost.Jag ska nämligen hem till en väninna på brunch nu vid 12.Hon har nyligen fyllt år och bjuder på brunch istället för att ställa till med fest. Jag tycker att det är en utmärkt idé. Kvällen kommer jag att tillbringa hemma hos min bror och hans familj. Käka hemmagjorda hamburgare och gosa med min brorson. Brorsonen är 1,5 år och jag tycker (givetvis) att han är ljuvlig. Brosan berättade igår att sonen har blivit så känslig. Han ska pussas och vill kramas och har nu börjat säga "deeaajjj" - med vilket han menar "jag älskar dig." (Sen tror jag å andra sidan inte riktigt att han förstår den fulla innebörden av det, men det är ju ändå kul)

Av Jossan - 4 februari 2007 10:52

Bestämde mig precis för att gå och seSalem Al Fakirnär han spelar på KB den 24 feb. Och nu är jag inte längre rädd för att gå själv!

Av Jossan - 4 februari 2007 10:34

Hoho! Melody Clubs konsert på KB var superbra!Kristoffer Östergren är verkligen en frontman och vet hur man får igång en publik. Jag är glad för att jag bestämde mig för att gå dit.Dessutom behövde jag inte känna mig ensam, Ola Salo (The Ark) o hans gäng kom och ställde sig bredvid mig. Exet var bekant med dem så man hejar ju fortfarande på varandra. En knasig grej som hände var att mitt under konserten kommer det fram en tjej till mig. Jag hinner tänka: "Åh nej, inte en galen brud som ska skälla ut mig för att jag har råkat kolla på hennes kille eller ngt liknande". Men det visar sig att hon är frisör studerande och ska ha ngt examensarbete på torsdag och undrar om jag kan vara hennes "modell". "Jag behöver en gardering och du har precis en sådan frisyr" säger hon. Jag fattar inte vad hon menar och säger att jag har precis klippt mig och att jag inte vill ha kortare hår. Jag ger henne mitt nummer och ber henne ringa upp mig på måndag eftersom det är lättare att prata när man inte har ett rockband spelandes i bakgrunden. Efter konserten begav jag mig hemåt och passande nog ringde brosan och sa att de satt på restaurangen mitt emot min lägenhet, så jag slank in där för ett glas vin. (64 jävla spänn!) Ett trevligt avslut på en bra kväll

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards