Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Jossan - 21 februari 2007 20:17

"Men in trees" onsdagar, kl 20:00, Tv 3 Missa inte!

Av Jossan - 21 februari 2007 15:02

Jag mår skitdåligt just nu.Har precis fått reda på att vi måste skicka hem en barn igen till en förälder som misshandlar det. Soc vägrar att placera barnet eftersom det har rispat sig vid något tillfälle.VEM FAN SKULLE INTE GÖRA DET OM ENS FÖRÄLDRAR PUCKLADE PÅ EN???"Det finns inget familjehem som kan ta ansvar för ett sådant barn"DET HADE VARIT JÄVLIGT TREVLIGT IFALL NÅGON TOG ANSVAR NÅGONGÅNG FÖR DESSA BARN SOM FAR ILLA! Åh, jag är så arg nu så att jag kan inte ens blogga om det.(ni får tåla att jag skriver "barnet" och "det" men jag gör det pga att jag inte vill lämna ut någon)

Av Jossan - 21 februari 2007 11:34

....att jag och exet finns på samma datingsite.*asgarvar*Jag trodde faktiskt att han var den siste UH, HJÄLP.....nu trillade städerskan utanför, måste gå och kolla så att hon inte gjorde sig illa. Ja, som sagt, jag trodde faktiskt att han var den siste som skulle anmäla sig på en datingsite. Har även "sprungit på" en känd musiker, som jag nu mailar lite med. *dessa jävla musiker**ååhhh**jag dras till dem som en fluga till socker....eller koskit kanske vore en bättre jämförelse...med tanke på att de oftast är skit*Nåja, städerskan mår bra och jag är glad för att mitt ex tar tag i sitt liv och går vidare. Hoppas att han snart finner det han söker.

Av Jossan - 21 februari 2007 10:10

Jaha, nu ska det tydligen öppnas en ny galleria i Stockholm. En av butikerna som ska finnas där är Top Shop, en engelsk form av klädkedjor som Zara och Mango (fast jag tror att Top Shop fanns innan dessa)Designade snygga kläder till rimligare priser....lite dyrare...men bättre kvalitet än H&M. Nåja, nu har tydligen skandalmodellen Kate Moss designat en klädkollektion till Top Shop som kommer att säljas i bla butiken i Stockholm. Den 23 mars invigs gallerian och då ska Kate vara där och klippa band....eller....snorta koks....eller något.

Av Jossan - 21 februari 2007 09:04

Jag har ofta sak/faktafel i mina bloggar och jag tar tacksamt emot "rättningar". Lite pinsamt när man dundrar på och är irriterad och så visar det sig senare att jag bara har misstolkat något eller fått för mig fel saker. Så fortsätt gärna.Stavfelen kan ni dock hoppa över! *hehe*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards