Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Jossan - 5 februari 2007 19:51

Pratade med exet för en stund sedan. Han ska flytta in i sin nya lägenhet till månadsskiftet, vilket betyder att jag har katterna endast ca 3 veckor till. Måtte jag stå ut!Förstår bara inte varför jag fortfarande känner mig så ledsen efter att jag har pratat med honom. Klockan är knappt 20, men jag tänker ändå redan gå och dra något gammalt över mig. Ses i morgon!

Av Jossan - 5 februari 2007 10:42

Jag köpte en ny cykel för si sådär 4 månader sen.Men jag är inte alls vän med den.Mina lampor har slocknat båda två för andra gången och jag vägrar att gå tillbaka till cykelaffären och klaga igen. Nu är det någon vajsing med framdäcket. Jag har försökt att pumpa det och det blev lite bättre. I förrigår lossade jag lite på ventilen för att jag trodde att det skulle bli lättare att få in ny luft när man pumpade däcket. Det resulterade givetvis i att all luft istället pös ut.Nu är däcket helt platt. Igår försökte jag att pumpa upp däcket igen men utan resultat. Allt som jag pumpar in, pyser genast ut samma väg som det kom in. Jag fattar inte vad jag gör för fel!Jag tror inte att det är något hål i däcket eftersom då skulle det ju pysa ut luft någon annan stanns. Jag får ju inte ens in luften i däcket! Ugh...bara att erkänna. Jag behöver en man.

Av Jossan - 5 februari 2007 10:31

Gårdagens brunch var helt fantastisk!Jag tycker att Hille ska lägga journalisttankarna på hyllan och ägna sig helhjärtat åt matlagning i stället. Här kommer en liten beskrivning av vad som fanns påden köpta delen av buffén: a-fil, Philadelphiaost, italiensk salami, pastrami, prästost, avocado, tomat, rödlök, paprika, gurka, tomat-, äpple- och apelsinjuice, te och kaffe.På den hemmagjorda fronten: müsli, bagels, grönsaksmuffins med fetaost i, fruktsallad med honungsyoghurt, löktarte med svamp och parmesanost, ugnsbakad brie med tomatsallad, bacon och scrambled eggs.Jag åt så att det sprutade ur öronen på mig. Tänk er själva, vakna och känna er lite halvbakis, sugna på fet och salt mat och bara fluffa hem till mamma-mat och hugga i.Jag och mina vänner försökte övertala Hille till att göra detta som en stående grej varje söndag...ja, alltså att vi kom hem dit till ett dukat bord. Hon nappade inte på förslaget. Dessutom kom mina vänner på en annan grej som gjorde mig lite smått illamående. De tyckte att det skulle vara en jättebra idé att skaffa ungar samtidigt. Hockey som har en dotter som nu är 9 månader tyckte att det kunde vara lagom att skaffa ett syskon om si så där två år och då skulle ju de andra tjejerna vara redo för sitt första barn. Jag la direkt in mitt veto. Glöm att jag är med i gänget om 4 av dem är gravida. Vad fan ska jag göra då?

Av Jossan - 5 februari 2007 10:30

Ser att min arbetskamrat som ska fixa blind-daten till mig idag är på jobb. Mådte pressa honom på lite mer information!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards