Alla inlägg den 12 februari 2007

Av Jossan - 12 februari 2007 14:17

Funderar starkt på att åka till Stockholm den 21:a mars för att se Brett Anderson på Debaser. Nu känner jag ju dessutom någon som jag kan slagga hos ;)

Av Jossan - 12 februari 2007 14:08

Nämen!Hur gick det till?Nu slutar jag jobb om 20 min.*hurra*Ska skutta iväg till simhallen och simma några längder. Å bada lite bubbelbad.

Av Jossan - 12 februari 2007 13:12

Idag har jag absolut inget att göra på jobb.Sitter och läser ICD 10 - som FASS fast den beskriver sjukdomar och hälsotillstånd. Just nu läser jag kapitel F0-F9 Psykiska sjukdomar och syndrom samt beteendestörningar.Intressant va?

Av Jossan - 12 februari 2007 12:58

Av Jossan - 12 februari 2007 12:11

Här kanske man kan hålla en 30-årsfest? Brogatan fixar festvåning

Av Jossan - 12 februari 2007 11:59

Nä, nu kan jag inte vara tyst längre!Vad är egentligen uppe med den här "skolfröken" som kom vidare i Melodifestivalen i lördags.Aftonbladet.se har en rubrik på sin sida som lyder: "Sveriges nya schlagerstjärna hyllas av hela Munkedal". Men va fan, Munkedal. Är det någon som varit där? Jag har däremot. Det ligger ett stenkast från Skumby. Munkedal är knappast någon Metropol, det enda som händer där är att vägarna rasar.Det som gör mig mest förbannad är att någon har skrivit på Aftonbladet.se: "Du är Sveriges Norah Jones".I THINK NOT! Tjejen kan ju för helvete inte sjunga - har svenskarna blivit tondöva? Klart att hon plockar lite poäng när hon är en nobody som själv skrivit låten hon framförde - i motsats till de andra tävlade som säkert hade låtar skrivna av Pling, G:son, Glennmark osv. Men, snälla. Spänn av. Kom ner på jorden.Skicka The Ark till Finland för helvete!

Av Jossan - 12 februari 2007 11:45

Kommer på mig själv med att gå omkring och småle.Hmrm...vadan detta?

Av Jossan - 12 februari 2007 10:12

Eftersom jag inte kan komma på något intressant att skriva om så här tidigt på morgonen så får det bli en egolista istället.Håll till godo!1.Var hittade du den här listan? Stulen från La Famiglia2. Var är dina föräldrar födda? Inte en blekaste aning...någonstanns i Skåne tror jag.3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Installera? Vadå? 4. Vilken är din favoritrestaurang? Åååh, svårt att välja. Men just nu är det nog Carib Creol vid Möllevångstorget.5. När badade du i en pool senast? Räknas jacuzzi? Annars måste det ha varit när jag var på Kreta 2003 tror jag.6. Har du varit med i någon skolpjäs? Oh, ja. Spelade till och med amatörteater på fritiden när jag var yngre. 7. Hur många barn vill du ha? Är inte ens säker på om jag vill ha några över huvudtaget.8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hiphop...bara en massa skränande om kvinnoförnedring, droger, pengar och annat skit.9. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Ja10. Vad har du för TV-kanaler? Kabeltv...typ 13 olika inkl danska tv 1 o 2.11. Har du åkt moped någon gång? Ja, min väninna hade en gräsligt ful liten grön moped. Men då var det häftigt.12. Har du busringt någon gång? Givetvis! Minns att vi sprang hem på en rast och beställde en massa taxibilar o en limosin till en lärare. Från klassrumsfönstret kunde vi sen följa dramat när läraren var tvungen att gå ut och förklara för taxichaffisarna att hon inte alls hade beställt taxibilarna. 13. Har du fått felparkeringsböter? Ja, 2 st14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Varför skulle jag det?15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?Vet inte vilket som ligger längst bort, Kreta eller Gran Canaria. 16. Har du en egen trädgård? 17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Nemi18. Kan du alla orden i nationalsången? Jag förstår inte frågan, men givetvis kan jag nationalsången utantill.19. Badkar eller duschkabin? Jag har "duschkabin" men jag föredrar jacuzzi.20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Totalt hjärnsläpp. Kan inte minnas att jag ens sätt någon film. måste bero på rödvinet jag drack igår.21. Favoritpizza? Tropicana...sån där med skinka, ananas, banan och curry + svamp. Fast är jag i italien så äter jag vilken pizza som helst! 22. Chips eller popcorn? Chips o dippa!23. Vilken färg på läppstift använder du? Är totalt beroende av Lancômes Juicy tubes. Nr 17 Fraise24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nix.....vilken fråga! Varför skulle man?25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Varför skulle jag vara det?26. Apelsin- eller äppeljuice? Beror på vilken sort27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?Med expojkvännen "P" som jag inte sett på 10 år. Vi åt tapas.28. Favoritchoklad? Äter sällan choklad....förr när jag hade mina "kvinnliga perioder" så tryckte jag alltid i mig Guldnogat.29. När röstade du senast? Öhhh....i valet i höstas.30. När åt du en hemodlad tomat sist? Ingen aning31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nix32. Är du bra på matlagning? Ja33. Klarar du att tanka själv? Ja34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nix35. Pepsi eller coca cola? Same same, diffrent name. 36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?Japp...hotellreceptionist, kabinvärdinna på båt och restaurangbiträde på BK. 37. Vad var det senaste du handlade? I morse, En bulle och en MER38. Har du kräkts offentligt? Ja, efter att jag hade svimmat inne på Slagthuset och då slagit huvudet i stången som löper längs golvet runt bardisken. Inte roligt. (kräkte dock inte inne på Slagthuset utan utanför...vilket fick folk att tro att jag var askalas)39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kan man inte få både och? Jag satsar på det i alla fall.40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, men heter det inte "ögonkastet" eller i alla fall "ögonblinket"? 41. Har du ringt något betalnummer? Ja för att rösta.42. Kan man vara vän med sitt ex? Vet inte. Jag tror att det är svårt eftersom det oftast är någon av parterna som blivit sårad av den andre.43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min bror och hans fru, när de fått sin yngste son.44. Hade du mycket hår som liten bebis?45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?Ett personligt. 46. Vad har du i din väska? Plånbok, mobil, Juicy Tubes och en massa kom-i-håg-lappar.47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser48. Vad är du tacksam för idag? Livet!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards