Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Jossan - 25 februari 2007 22:39

Ni som följt min blogg vet att jag har registrerat mig på en datingite på internet.Jag berättade ju för ett tag sen att en känd musiker har börjat maila till mig genom den här siten. Det roliga i det här är att jag "känner" den här killen. Han umgicks i samma kretsar som mitt ex och jag har till och med varit hemma hos honom några gånger. Antingen är det så här att han är så himla självupptagen att han inte lägger märke till folk i hans närhet eller så känner han faktiskt inte igen mig på bilderna som jag har på min presentationssida. För några dagar sen så skrev jag i alla fall till honom att i faktiskt "känner" varandra. Efter det har han inte hört av sig.Jag undrar om det beror på att jag är jag - alltså en av hans vänners ex.Eller om det är så att han helt enkelt har insett att han "skitit i det blå skåpet" då han både ljög om sin ålder (drog av ca 10 år) och om att han inte har barn (han har en dotter som är 17-19 år).

Av Jossan - 25 februari 2007 17:08

Nu blir det att beställa pizza.En med salami, oliver och färska champingoner!

Av Jossan - 25 februari 2007 16:54

Jahap.Då får man väl rapportera lite om gårdagen.Var hemma hos brosan och snusade lite på deras nyfödda. Finns det någon härligare doft än en bebis? 1,5 åringen hade kommit på att det går alldeles utmärkt att äta utan att använda händerna och doppade därför hela ansiktet i fastlagsbullen. Han tycker att det är lite jobbigt att bli kladdig om händerna, men att få grädde i hela huvudet verkade han inte bry sig om.När jag skulle gå hem blev han jätteledsen och arg. Jag fick inte ens en kram. *hihi he likes me!!!*Kvällen spenderades med melodifestivalen och drinkar. Jag har ju nu mer ett välfyllt barskåp, när jag inte längre behöver vara orolig för att flaskorna ska sina på ett mystiskt sätt.Andreas Johnsons låt var ju den enda som var bra i denna omgången. Ok, Sanna Nielsens låt var ju en riktig Carola-schlager-dänga med tonartshöjning (eller vad f-n det heter) och hela klabbet. Hon hade dessutom snott Carolas klädstil och Charlotte Nilssons (Pirelli) hårförlägning. Hon kommer (tyvärr) att ligga bra till i finalen. Magnus Ugglas, Caroline af Ugglas (lurar det ugglor i mossen?) och Christer Lindarws låtar var ju rena skämtet. Eller, ja Carolines låt hade kunnat vara bra om någon annan sjöng den. Och INTE försökte att imitera Janis Joplin.Senare på kvällen dök en tjejkompis upp med två utsöta pojkar (som tyvärr bara hade ögonen för varandra) och efter att vi spelat sönder min cdspelare med 80-tals musik begav vi oss till Etagé. Till mitt försvar så får jag säga att klockan var närmare två och att inget annat ställe har öppet till fem. Vi dansade och svettiga och spanade efter söta pojkar, men tyvärr verkar de ha gått i ide. Vakna pojkar! Våren är snart här!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards