Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Jossan - 20 februari 2007 13:26

I går var jag och "gick bredvid" på mitt nya jobb. Börjar ju där om en månad. Jag var ute i väldigt god tid när jag skulle köra dit, men givetvis körde jag helt vilse och fick stanna på en bensinmack och ringa pappa. *asg*Karta i bilen? Äsch! Jag visste ju vart jag skulle...det kan väl inte vara så svårt att hitta rätt? Det blir först svårt när man kommer helt fel och man inte längre vet vart man är eller åt vilket håll man ska köra. Har man dessutom en 2:a i geografi så fungerar inte den inre kompassen iheller. Mina älskade föräldrar knäppte på internet klockan 07.00 på morgonen och lotsade mig rätt....*tack tack*Tyvärr fick jag inte träffa några av mina blivande arbetskamrater, men det får jag säkert göra nästa gång. Fick reda på att jag en dag i veckan kommer att arbeta på en sorts familjecentral där BVC, öppna förskolan osv finns samlat. Ska bli jättespännande! Dessutom verkar det som om jag kommer att få arbeta en del med familjerätt vilket jag helt klart föredrar framför utredningar. Framtiden börjar se ganska så ljus ut trots en pendlingstid på 3 timmar per dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards