Alla inlägg under februari 2007

Av Jossan - 14 februari 2007 11:49

På La Famiglias begäran, en förklaring om begreppet "Kaninkokerska".Begreppet "Kaninkokerska" myntades efter filmen Farlig förbindelse med Michael Douglas och Glenn Close.Michael Douglas spelar Dan Gallhager, en New York-advokat som har ett hemligt möte med den förföriska Alex Forrest(Glenn Close) medan hans hustru är bortrest. Dan slår senare ifrån sig kärleksaffären som ett misstag och anser att det hela är över. Men Alex tänker inte låta sig avvisas....Familjen har en kanin som Alex nackar och lämnar kokande på familjens spis, efter att hon blivit avvisad av Dan.Kan bara tillägga att filmen nog fick en och annan karl att tänka efter innan han släppte ut det enögda monstret för att ta ett snesteg.

Av Jossan - 14 februari 2007 09:56

I just love Gabrielle Solis i serien Desperate Housewives. Grymma rappa repliker.I wish I was her.

Av Jossan - 14 februari 2007 09:21

....kommer jag att vara i dessa slingbacks som jag tänker beställa från Ellos. Plus ett par stuprörsjeans - så är våren räddad!

Av Jossan - 13 februari 2007 22:37

Disarm you with a smileAnd leave you like they left me hereTo wither in denialThe bitterness of one who's left aloneOoh, the years burnOoh, the years burn, burn, burnSmashing Pumkins - Disarm

Av Jossan - 13 februari 2007 22:11

Just nu känner jag mig lite lack!Varför är det alltid så att vi tjejer framstår som värsta "kaninkokerskan" ifall vi visar lite intresse?Jag menar, när vi inte sitter och väntar som fån vid telefonen, utan själva tar upp den och ringer. Jag bara undrar när och varför man bestämmer sig för att inte ringa tillbaka efter att följande har utspelat sig:1. Flicka som är en mussla vägrar att öppna sig2. Pojke blir sur och arg3. Flicka försöker att förklara varför, att hon håller uppe en mur för att inte bli sårad.4. Pojke försäkrar flicka att hon inte kommer att bli sårad, varvid hon plockar ner några stenar från muren.5. Pojke ringer inte tillbaka på två veckor.Dock kan vissa killar bete sig hur som helst och det ska anses vara helt normalt. Som tex "J" jag hade gjort klart för honom att jag träffade fler än honom och det var helt okej eftersom han ändå inte ville inleda något förhållande. Ok, vi är ute och jag träffar en kille som jag känner väl och som jag sätter mig i knäet på och får en puss på kinden, varvid "J" flippar fullständigt ut och har inte velat träffa mig sedan dess. Var i ligger logiken? Jag blir såååå trött

Av Jossan - 13 februari 2007 20:27

att meddela att Lukas Rossi blev frontman i Rockstar Supernova. Shit Laila vad Tommy Lee är hot!

Av Jossan - 13 februari 2007 20:05

Nu är det Gimore Girls o Desperate Housewives som gäller!Bye!

Av Jossan - 13 februari 2007 19:55

Hmm..."P" kommer ner till helgen igen. Jag var först lite rädd att han skulle fråga ifall han kunde bo hos mig. Men *pust* han ska bo hos sina föräldrar.Bestämde att vi ska ses på söndag.....och inte dricka lika mycket vin som förra söndagen *hehe*Föreslog att han kunde komma hem till mig och se hur jag bor osv. Vi får se.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards